Audioteka ieško klientų aptarnavimo specialisto/specialistės

Jei mėgsti bendrauti, padėti žmonėms, lengvai perpranti naujas nesudėtingas programas ir programėles, patinka „žaisti“ detektyvo darbą, esi geranoriška(-s) ir empatiška(-s), o dar jei mėgsti knygas ar audioknygas — turiu tau pasiūlymą.

Kviečiu prisijungti prie Audioteka.lt komandos – į klientų aptarnavimo specialisto (-ės) poziciją (darbas nuotoliu)

Trumpai apie poziciją

Misija: gelbėti į bėdą papuolusius Audioteka.lt klientus.

Uždaviniai: kasdien bendrauti su Audioteka klientais — dažniausiai el. paštu, žinutėmis, bet kartais ir telefonu — ir padėti jiems spręsti kasdienius iššūkius: „niekas neveikia“, „nepavyksta atsiskaityti“, „nerandu savo audioknygų“, ir t.t. ir pan.

Įgūdžiai: lengvas dar nematytų programų ir programėlių įsisavinimas, taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu), savidisciplina (darbas nuotolinis), gebėjimas pamatyti situaciją iš kliento perspektyvos. Ai, dar ir anglų kalba — nes kartais problemos sprendimo reikia ieškoti pas mūsų IT specialistus, su kuriais bendraujame anglų kalba.

Šiek tiek apie Audioteką

Audioknygų leidybą pradėjome 2013 metų pradžioje, kuomet su Andriumi Tapinu sutarėme įgarsinti audioknygą „Vilko valanda“, o 2014 metų pavasarį, pristatant šią audioknygą, buvo atidaryta Audioteka.lt el. parduotuvė bei paleistos mobilios programėlės audioknygoms klausyti.

Šiai dienai Audioteką išbandė jau daugiau nei 150,000 žmonių, turime daugiau nei 40 tūkst. klientų, šiais metais pasileidome Audioteka Club prenumeratą ir čia tikrai neketiname sustoti. Kasmet Audiotekos studijoje išleidžiame 60-70 audioknygų ir be galo didžiuojamės savo požiūriu į klientą bei klientų aptarnavimą.

Jeigu neturi ankstesnės klientų aptarnavimo patirties — tai dar geriau, nes „Sveiki-Audioteka-klientų-aptarnavimo-specialistas-Vardenis-kuo-galėčiau-jums-padėti“ — visiškai ne mūsų stilius. Pas mus nėra jokių „menu in english — press nine“ ar „šiuo metu visi specialistai užimti“. Ir… ne, pokalbiai nėra įrašomi.

Ko mes ieškome

Ieškome žmogaus, kuriam patinka bendrauti, patinka padėti žmonėms, patinka kartoti tą patį per tą patį, bet kitaip, kuris ieško žmogiško ryšio visose situacijose ir kuris gali disciplinuotai dirbti nuotoliniu būdu — nesvarbu, ar iš Vilniaus, ar iš Balio (bet svarbu, kad lietuviškomis darbo valandomis — maždaug nuo 9 iki 5).

Pagalvok, ar tu:
  • Esi kruopštus(-ti), atidus(-di) ir sistemingas(-ga)
  • Lengvai pastebi prleistą raidę tekste (pastebėjai?)
  • Gali dirbti nuotoliniu būdu (Lietuvos darbo valandomis)
  • Mėgsti knygas ir/ar audioknygas
  • Lengvai perpranti naujas programas ir programėles
  • Esi empatiška(-s) — lengvai įsijauti į kito žmogaus jausmus
  • Mėgsti bendrauti
  • Gebi rašyti ir kalbėti taisyklinga lietuvių kalba

Jei taip…

Siūlome tau:
  • Prasmingą ir atsakingą darbą pilnu etatu sparčiai augančioje įmonėje,
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu (taip pat ir ofise — Vilniuje),
  • Palaikantį ir vertinantį savarankiškumą vadovą,
  • Nuolatinio mokymosi kultūrą kompanijoje,
  • 750-800 € atlyginimą.

Kas toliau

Jei manai, kad šis darbas – tau, kad turi, ar esi pasiryžęs(-usi) įgyti reikiamus įgūdžius šiam darbui atlikti, parašyk motyvacinį laišką adresu komanda@audioteka.lt ir prisek savo CV (jei turi), arba nuorodą į savo Linkedin paskyrą, arba tiesiog parašyk, kodėl matai, kad esi tinkama(-s) šiam darbui.

Lauksiu tavo laiško iki 2023 m. gegužės 28 d.

Linkėjimai,

Pasidalink savam rate: