Jei mėgsti knygas, ir tiki, kad tinkama (audio)knyga tinkamu laiku gali būti ne tik „atgaiva sielai“, bet ir labai praktiškas būdas įgyti naujų įgūdžių, žinių, įkvėpimo ir motyvacijos veikti, jei mėgsti ieškoti originalių idėjų, gebi lengvai užmegsti ryšį su žmonėmis.. turiu tau pasiūlymą.

Kviečiu prisijungti prie Audioteka.lt komandos – į rinkodaros asistento(-ės) poziciją (Vilniuje)

Trumpai apie poziciją

Misija: auginti lietuviškų audioknygų platformos Audioteka.lt žinomumą, patikimumą ir pardavimus.

Uždaviniai: kartu su Audiotekos komunikacijos komanda kurti bei įgyvendinti idėjas mūsų platinamų audioknygų ir Audioteka prekės ženklo sklaidai, fokusuojantis į socialinės medijos kanalus (šiuo metu).

Įgūdžiai: turėtum būti visiškai savvy socialiniuose tinkluose — story, post, reel, reach, engagement ir pan. terminai ir įrankiai turėtų nekelti daug klausimų, telefonas turėtų būti tavo rankos pratęsimas, komandinis darbas, gebėjimas planuoti (bet ir planų rėmuose veikti spontaniškai), nuolat pildomas nuotolinio darbo įrankių bagažas (Slack, Basecamp, Trello, Google Docs, Dropbox ir t.t.) — savaime suprantama darbo dalis. Būtinas gebėjimas aiškiai komunikuoti tiek raštu tiek žodžiu. Copywriting išmanymas ir patirtis — milžiniškas privalumas.

Mūsų tikslas: padėti Lietuvai tapti vienai labiausiai skaitančių (taip, tai reiškia ir knygas klausančių) šalių pasaulyje.

O dabar, šiek tiek priešistorės.

Kodėl pradėjau lietuviškų audioknygų leidybą (nuo Aurimo, Audioteka.lt įkūrėjo)

Knygas atradau vėlokai – dešimtoje ar vienuoliktoje klasėje. Bet kai tik supratau, kiek nerealiai daug knygų pagalba galima pasiekti, nuo jų nebesitraukiau. Kadangi domėjausi kompiuteriais, apie juos iš knygų ir išmokau viską, ko tik man prireikė. Vis dėlto vieną gražią dieną buvau „priverstas“ atsitraukti nuo knygų. Ir ilgam. O kai jau maniau, kad daugiau niekada nebegalėsiu skirti laiko knygoms, netikėtai atradau audioknygas.

Nesigilinant į detales, tai buvo tas momentas, kai viskas pasikeitė. Knygų pradėjau klausyti ne tik stumdydamas vežimėlį, bet ir vairuodamas automobilį, važinėdamas dviračiu, bėgiodamas, vaikščiodamas po parką ir kur tik ne. Ir taip nuo 2009 metų pradėjau visiems pasakoti apie audioknygas, kaip apie patį kiečiausią dalyką pasaulyje! Tuomet sukūriau tinklaraštį, pradėjau rengti webinarus, o galiausiai nusprendžiau, kad reikia pradėti tas audioknygas ir garsinti.

Čia prasideda Audioteka.lt istorija

Lietuviškų audioknygų leidybą pradėjome 2013 metų pradžioje, kuomet su Andrium Tapinu sutarėme įgarsinti audioknygą „Vilko valanda“. O 2014 metų pavasarį, pristatant šią audioknygą, buvo atidaryta audioteka.lt el. parduotuvė bei paleistos mobilios programėlės audioknygoms klausyti.

Šiai dienai Audioteką išbandė virš 137,639 žmonių ir jau turime daugiau nei 39,930 klientų. Kasmet Audiotekos studijoje išleidžiame 50 ar daugiau audioknygų, čia dažnai lankosi tikrai įdomūs žmonės — tokie kaip Jurgita Jurkutė, Jonas Nainys, Gabrielė Martirosian, Jokūbas Bareikis, Jurga Šeduikytė, Tomas Dirgėla, Dovydas Bluvšteinas, Giedrius Arbačiauskas ir daugybė kitų — ir apie tai labai mažai kas žino!

Audiotekoje ruošiame net tris laidas / podkastus:

O mūsų naujienlaiškį skaito virš 60,000 žmonių (taip, šį kanalą sklaidai išnaudojame tikrai efektyviai).

Tačiau socialiniai tinklai — iki šiol yra mūsų silpnoji grandis.

Todėl ieškome marketingo asistentės(-o), kuri(s) ne tik padėtų kartu ruošti ir įgyvendinti mūsų rinkodaros strategiją, bet ir ruoštų bei publikuotų turinį socialinėje medijoje — bendradarbiaujant su mūsų dizainere, išorinės komunikacijos specialiste, video redaktore bei soc. medijos reklamos ekspertu.

Ko mes ieškome

Manau, sutiksi, kad dirbant komandoje, be galo svarbu, kad sutaptų (ar būtų suderinami) komandos narių požiūriai, lūkesčiai ir, svarbiausia, vertybės. Todėl ir pradėjome nuo savęs. Kad pamatytum, ar „žiūrim į tą pačią pusę“.

Dabar apie Tave.

Pagalvok, ar tu:
  • Esi kruopštus(-ti), atidus(-di) ir sistemingas(-ga)
  • Galvoji apie detales, tačiau tarp jų nepameti bendro vaizdo
  • Gali dirbti ir nuotoliniu būdu, ir karts nuo karto užsukti į studiją Vilniuje
  • Mėgsti knygas ar audioknygas
  • Nuolat mokaisi ir nebijai konstruktyvios kritikos
  • Supranti, kad idėjos pačios neįsigyvendina
  • Mėgsti bendrauti ir kartu su komanda siekti bendrų tikslų
  • Gan gerai išmanai rinkodaros dėsnius
  • Moki žadinti smalsumą
  • Esi lankstus(-ti) ir komunikabilus(-i)
  • Gebi įtraukiančiai rašyti taisyklinga lietuvių kalba
Ką veiktum Audiotekoje:
  • Rūpintumeisi socialinės medijos (fb, ig, tiktok) turinio ruošimu ir publikavimu
  • Kartu su komanda kurtum ir įgyvendintum įvairias reklamos kampanijas
  • Generuotum idėjas mūsų audio ir video turinio sklaidai
  • Bendrautum su autoriais, atlikėjais ir nuomonės formuotojais
  • Padėtum ruošti video turinį
  • Periodiškai darytum mūsų klientų ir potencialių klientų apklausas siekiant juos geriau pažinti
  • Domėtumeisi naujovėmis — tiek socialinių tinklų, bet taip pat ir kas vyksta pasaulyje — ir nuolat ieškotum sąlyčio taškų
Ką mes siūlome:
  • Prasmingą, įdomų ir atsakingą darbą sparčiai augančioje įmonėje
  • Galimybę didžiąją dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu
  • Palaikantį ir vertinantį savarankiškumą vadovą
  • Nuolatinio mokymosi kultūrą kompanijoje
  • Galimybę kartu auginti Lietuvoje vis dar nišinę rinką
  • 700-1000 € atlyginimą

Kas toliau

Jei manai, kad šis darbas – tau, kad tavo ir mūsų vertybės sutampa, kad turi, ar esi pasiryžęs(-usi) įgyti reikiamus įgūdžius šiam darbui atlikti, parašyk motyvacinį laišką adresu komunikacijos-komanda@audioteka.lt ir prisek savo CV (jei turi), arba nuorodą į savo Linkedin paskyrą, arba tiesiog aprašyk kodėl tavo patirtis būtų tinkama šiai pozicijai.

Lauksiu laiškų iki 2021 m. lapkričio 1 d., tačiau paiešką baigsime kai tik rasime tinkamą kandidatą.

Linkėjimai,

Pasidalink savam rate: