Suardyk save, ir susikurk iš naujo — kaip tai daro Jay Samit!

Ar tau teko girdėti apie Jay Samit? Prisipažinsiu, kad (nepaisant to, kad šis žmogus jau N kartų sudrebino technologijų, muzikos, vaizdo žaidimų bei skaitmeninės reklamos pasaulį) aš apie Jay Samit pirmą kartą išgirdau tik šių metų pradžioje, kuomet Jay Samit knygos „Disrupt You!“ leidėjai Lietuvoje susisiekė dėl jos audio versijos platinimo.

Šiek tiek plačiau pasidomėjęs supratau, kad Jay Samit — vienas tų atvejų, kuomet žmogus buvo tiek pasinėręs į tai, ką daro — jog visai pamiršo kitiems apie tai pasipasakoti! 😅

Laimei, jis tik ką parašė knygą ir ji yra NUOS—TA—BI.

Slapta formulė

Prisipažinsiu, tai nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio.

Tiesą sakant, iš pat pradžių Jay Samit knyga „Dekonstruok save!“ man visai nepatiko.

Visų pirma, nepatiko jos lietuviškas pavadinimas. „Dekonstrukcija“ man labiau asocijuojasi su išskaidymu į atskiras dalis, o „disruption“ turi tokį… sutrikdymo, nusistovėjusių normų sugriovimo atspalvį. Tai prireikė laiko apsiprasti prie šio termino, nors ir suprantu, kad ne visada gali rasti tą tiksliai tinkantį žodį.

Antra – lėta knygos pradžia. Norėjosi kuo greičiau „eiti prie reikalo“, bet prieš pereidamas prie savo dekonstrukcijos metodų, autorius padarė gan ilgą įžangą – pakalbėjo apie asmeninės transformacijos svarbą, pasidalino ir keletu istorijų kaip kompanijos, kurios nespėjo laiku prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos – turėjo išmokti skaudžias pamokas, pasidalino keletu asmeninių istorijų…

(manau, kad iš tiesų ši įžanga be galo naudinga — tiesiog šį kartą klausydamas labai jau nekantrus buvau)

Tačiau galiausiai knyga įgavo pagreitį ir tuomet supratau, kad Jay tikrai atrado slaptą formulę, kaip galima kitu kampu pažiūrėti į įvairias kasdienes problemas, sistemiškai jas dekonstruoti, ir pasiūlyti pasauliui jų sprendimus.

Tai jis ir padarė.

Vėl, ir vėl, ir vėl.

Ir visa tai aprašė šioje knygoje. Taigi formulė jau nebėra slapta – ji prieinama visiems knygos skaitytojams ir klausytojams. Manau, kad tai – savotiškas jo palikimas ateities kartoms.

Apie ką knygoje rašo autorius.

Štai pagrindinės knygoje gvildenamos temos:

  • Asmeninis prekinis ženklas — kaip jį susikurti bei palaikyti, ir kodėl tai taip svarbu,
  • Kaip pastebėti problemas, galimybes ir rasti pačius tinkamiausius sprendimus,
  • Kaip dekonstruoti savo asmeninę kelionę: nuo dabartinio taško iki to, kur nori atsidurti,
  • Kaip laiku sureaguoti į pasikeitusias sąlygas,
  • Vertės kūrimo grandinė – kaip atrasti pelningiausias vertės kūrimo grandinės grandis,
  • Kaip atrodo dekonstrukcija per dizaino, gamybos, platinimo, rinkodaros, platinimo prizmę,
  • Kokie galimi kapitalo šaltiniai siekiant įgyvendinti savo idėją ir kaip įdarbinti didžiausią savo turtą – turimas žinias.

Knygoje rasi šimtus pavyzdžių ir istorijas tokių kompanijų bei prekių ženklų kaip Sony, Microsoft, Facebook, Google, Twitter, Youtube, Waze, airbnb, Spanx, Zappos ir daugybę daugybę kitų.

Jeigu nežinai ko šiuo metu griebtis ar galbūt ieškai naujų idėjų savo verslui — ši audioknyga tikrai įkvėps pažiūrėti į daugybę sričių (ir gal net savo gyvenimą) visai kitu kampu.

Linkiu tau įdomių atradimų!

Apie audioknygą trumpai:

 

Autorius: Jay Samit
Pavadinimas: „DEKONSTRUOK SAVE“
Trukmė: 9 val. 54 min.
Ištrauka: 30 min.

GAUK 20% NUOLAIDĄ AUDIOKNYGAI

 

Linkėjimai!


Apie Autorių

Aurimas Mikalauskas

Facebook Instagram YouTube

Audioknygos mane lydi kelionėse, sportuojant, vartantis paplūdimyje, važiuojant dviračiu, kartais net ir miegant. Knygą paimti į rankas ne visada spėju, o audioknygai laiko randu kasdien. Plačiau.


Pasidalink: