Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms (šortas)

DĖMESIO: šio šorto Audiotekoje taip pat galite klausytis ir audio formatu. Sužinokite paprastas taisykles, kurios padės būti populiaresniems ir išmokys geriau įtikinėti Nuo 1936-ųjų, kai buvo išleista knyga „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“, buvo parduota daugiau nei 15 milijonų jos kopijų. Čia pateikti patarimai iš knygos yra, atrodytų, elementarūs, bet labai veiksmingi. Užtenka tvirtai pasikliauti paprastais principais, tokiais … Skaityti Toliau

Prieš 79-erius metus žurnalistas išstudijavo 500 turtingų žmonių ir išskyrė 13 sėkmės dėsnių

Būdamas savo karjeros viršūnėje, plieno magnatas Endriu Karnegis susipažino su nuostabiu žurnalistu – Napoleonu Hilu. Karnegis jam patikėjo užduotį: išstudijuoti ir pasidalinti su pasauliu strategijomis, kurios padėjo jam tapti vienu turtingiausiu ir sėkmingiausiu visų laikų verslininku. „Pasidalinti magiška formule, atnešusia jam neregėtą sėkmę, su žmonėmis, kurie neturi galimybės ištirti, kaip iš tiesų uždirbami pinigai, buvo pono Karnegio idėja“, rašė Hilas … Skaityti Toliau

Tyla: introvertų galia pasaulyje, kuris nesiliauja kalbėjęs

Nuolatos susimąstęs, racionalus, dievinantis knygas, kuklus, jautrus, rimtas, linkęs viską gerai apgalvoti, švelnus, introspektyvus, ramus, mėgstantis pabūti vienas, drovus, vengiantis rizikos, neišraiškingas, tylus — jei šie epitetai tave apibūdina tiksliau, nei veiksmo žmogus, atviras, socialus, visuomeniškas, dominuojantis, kategoriškas, aktyvus, mėgstantis riziką, drąsus, mėgstantis viešumą, tu esi introvertas ir ši knyga apie tave. Aš esu introvertas ir ši knyga yra apie … Skaityti Toliau

Robert Kiyosaki – Du tėčiai – turtingas ir vargšas + minčių žemėlapis

Kiekvieną kartą kai paimu į rankas knygą, kurią prieš tai skaitė mano žmona, skaityti ją būna 7 kartus lengviau. Kodėl? Nes svarbiausios vietos visada būna pabrauktos, svarbiausi puslapiai – pažymėti, dažnai net skirtingomis spalvomis, o gale visada galiu rasti ir visos knygos konspektą! Rimtai, pieštukas jai yra absoliučiai neatsiejamas knygos skaitymo įrankis! Bet prie to dar grįšime.. Dabar trumpai apie … Skaityti Toliau

Patrick Lencioni – Penkios Komandos Disfunkcijos

Tai atroji mano knygų iššūkio 2013 knyga. Ne klausiau ją, o skaičiau ir anglų kalba, nes tokią gavau dovanų. Apie šią knygą norėčiau papasakoti kiek plačiau, kadangi ji paliko tikrai didelį įspūdi – manau tai puikus tvirtų komandų kūrimo, taip vadinamo team bildingo, pradžiamokslis. Keista knygos forma Autorius knygos žanrą įvardija kaip „vadovavimo pasakėčia“. Iš tiesų knygą sudaro dvi dalys: … Skaityti Toliau

Velocity (ne audio knyga!) – Trys viename: Lean, Six Sigma ir TOC

Po kelis mėnesius trukusios pertraukos, praeitą savaitgalį nusprendžiau į rankas paimti popierinę knygą. Jau seniai ją buvau nusižiūrėjęs, norėjau paskaityti ką nors apie Apribojimų teoriją, bet rašytą ne Goldrato, be to labai knietėjo kiek artimiau susipažinti su Lean bei Six Sigma. Knyga, kaip ir tikėtumeisi iš verslo romano, kurios bendraautorius yra Jeff Cox, susiskaitė labai lengvai – vos per kelis … Skaityti Toliau

Napoleonas Hilas – Mąstyk ir būk turtingas (audioknyga)

Sunku patikėti, kad ši knyga pirmą kartą išspausdinta 1937 metais, o aš audioknygą perklausiau tik dabar – praėjus beveik šimtmečiui po jos išleidimo.. Tiesa, tai jau toli gražu ne pirma istorinė knyga apie asmenybės tobulėjimą, palikusi man didelį įspūdį – visai neseniai perklausiau Dale Carnegi audioknygą “Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms”, kuri išspausdinta buvo 1934 metais, o ir … Skaityti Toliau

Lietuviška Audio Knyga apie Tobulėjimą

Prieš porą savaičių įsigijau ir perklausiau Martyno Jociaus šviežiai išleistą knygą pavadinimu “Kaip išlaisvinti vidinį genijų, įveikti kliūtis ir tapti nesustabdomu”. Knygą jis išleido trim formatais – elektroninę knygą PDF bei Kindle (Mobi) formatais, bei audio knygą. Visą paketą galima įsigyti čia. Audio knygą įgarsino pats autorius. Jos trukmė – viso labo 1h17min. Nors garso įrašas nėra profesionalus (t.y. darytas … Skaityti Toliau

Dale Carnegie. Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms (audioknyga)

  Vakar perklausiau audioknygą kontroversišku pavadinimu „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“. Aptikau ją visai netikėtai, skaitydamas Copyblogger “Magnetic headlines” straipsnių seriją. Audioknygą anglu kalba išleido Simon & Schuster, įskaitė (beje, puikiai) Andrew MacMillan. Intonacija gal šiek tiek ir dramatiška, bet tik tiek, kiek reikia ir kur reikia. Trukmė – 7 val. 19 min. 2018-06-01 ATNAUJINIMAS: ši audioknyga jau … Skaityti Toliau

Matthew Dixon, Brent Adamson: The Challenger Sale

Mano darbas lyg ir nieko bendro su pardavimais neturi (esu konsultantas), tačiau į pardavimus žiūriu plačiau – ne kaip į darbo funkciją, kurią atlieku (jei esu pardavėjas) arba ne, bet labiau kaip į idėjų pateikimą siekiant tam tikro abipusiai naudingo pokyčio – tiek darbe, tiek ir už darbo ribų. Apie šią knygą – The Challenger Sale, kurios [šio straipsnio rašymo … Skaityti Toliau