Dale Carnegie. Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms (audioknyga)

  Vakar perklausiau audioknygą kontroversišku pavadinimu „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“. Aptikau ją visai netikėtai, skaitydamas Copyblogger „Magnetic headlines” straipsnių seriją. Audioknygą anglu kalba išleido Simon & Schuster, įskaitė (beje, puikiai) Andrew MacMillan. Intonacija gal šiek tiek ir dramatiška, bet tik tiek, kiek reikia ir kur reikia. Trukmė – 7 val. 19 min. 2018-06-01 ATNAUJINIMAS: ši audioknyga jau … Skaityti Toliau

Apie Audio Knygą

Kadangi naujai įkelti puslapiai svetainėje nepatenka į naujienų srautą, noriu atkreipti prenumeratorių dėmesį į tai, kad sudėjau Audio Knygos aprašymą. Apie audio knygą skaitykite čia. Šį puslapį taip pat galite pasiekti per meniu puslapio viršuje.

Matthew Dixon, Brent Adamson: The Challenger Sale

Mano darbas lyg ir nieko bendro su pardavimais neturi (esu konsultantas), tačiau į pardavimus žiūriu plačiau – ne kaip į darbo funkciją, kurią atlieku (jei esu pardavėjas) arba ne, bet labiau kaip į idėjų pateikimą siekiant tam tikro abipusiai naudingo pokyčio – tiek darbe, tiek ir už darbo ribų. Apie šią knygą – The Challenger Sale, kurios [šio straipsnio rašymo … Skaityti Toliau

Stephen R. Covey: The 7 Habits of Highly Effective People & The 8th Habit

  SIŲSTIS AUDIOKNYGOS PRIEDĄ (PDF)   Ši Styveno Kovi knyga (tiesa, be aštuntojo įpročio) buvo išleista Lietuvių kalba dar 2006 metais pavadinimu „7 sėkmės lydimų žmonių įpročiai„, nors gal kiek tikslesnis pavadinimo vertimas vis dėlto būtų „7 ypač efektyvių žmonių įpročiai”. Žodį „efektyvumas” autorius iliustruoja Ezopo pasakėčia apie žasį, dedančia auksinius kiaušinius ir pabrėžia kad, jo manymu, žodis „sėkmė” yra … Skaityti Toliau